شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

+ (پس تمامي زنان رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم براي عزاداري به بني هاشم ملحق شدند جز
عائشه ؛
پس او نيامد و بيماري را بهانه کرد
و به اميرالمومنين علي عليه السلام از عايشه خبري رسيد که
دلالت بر شادي او
از شهادت حضرت زهراء سلام الله عليها داشت)
«دانشنامه شهادت حضرت زهراء سلام الله عليها ج 1 ص 99 از شرح نهج البلاغه ابن ابي الحديد»
.
ايام حزن و گريه و عزاداري است
.
.
آجرک الله يا صاحب الزمان

.
ادامه...

خطا در آدرس عکس
سلام عليکم«جز راست نبايد گفت ، هر راست نبايد گفت» را کاملا قبول دارم ولي در عين حال «جز حق نبايد گفت ، هر حق ببايد گفت» را هم قبول دارم ... مخصوصا اگر سخن درباره حق مظلوم باشد که سکوت هرگز جايز نيست.
*ابرار*
با عرض سلام و احترام.... شيعه حق را مي دونه و بيان اين حق براي اهل سنت هم حاصلي جز شدت بخشيدن به اختلاف و خوشحالي وهابيون نداره... جسارتا عرض مي کنم بهتره حتي اگر ضرورتي هست کمي مبهم بيان بشه ...مثل زيارت عاشورا که به اولي و دومي تا پنجمي اکتفا کرده و بعد نام بقيه رو برده.
سلام آيه 191سوره بقره ميفرمايدوَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ نظر مبارکتان مورد انتظار است
اينجا اهانتي به کسي نشده و روايتي نقل شده است و نقل تاريخ و حوادث را هيچ کدام از علما از صدر اسلام تا به امروز نفي و نهي نکرده اند و ايرادي به نقل تاريخ وارد نيست
واقعا براتون متاسفمکه هر چي مي نويسيد بوي خاصي ميده
نگفتن و پيروي نکردن و دفاع نکردن از حق فتنه اي بزرگ است
بوي حق هر چه باشد نيکوست
روزي يکي از مريدان ابو حنيفه را به جرم شرب خمر در ملا عام دستگير کردند گفت بر فتواي ابو حنيفه شرب خمر حلال است ابو حنيفه را اوردند او در جواب مريدش گفت همبستر شدن با همسر خود نيز حلال است آيا ان را در ملا عام انجام ميدهي
جناب امامت وولايت برادر کاسه داغ تر از آش نداي وحدت که از لسان رهبر معظم ندا داده مي شود شما را مخاطب خود نمي بيند آيا جاي اينگونه مباحث اينجاست يا در مجالس علمي شما اين مطالب را براي فقها تشريح ميکنيد يا براي مخاطبان خاص خود
زيرکي خاص شما در تفرقه افکني مايه تاسف است
سلام/ چه تفرقه اي اگه کتاب شيعه بود سلمنا اما از کتب اهل سنت نوشته است
بيان کردن حرف اهل سنت از کتب خودشون تفرقه است؟؟؟!!!!!
جناب «نداي دريا» ممنون از حضورتان ولي فکر ميکنم خسته بوده ايد و ناخواسته اين عبارات از شما و قلمتان سر زده است ... پناه بر خدا... /...
جناب«احتياط»از همراهيتان ممنونم...اختلاف يعني آنچه معصومين فرموده اند و علما که سراپا مطيع فرامين معصومين هستند براي ما بيان کرده اند بنابراين اختلاف يعني فاصله گرفتن و عدم تبعيت از ولايت و خلافت ائمه معصومين دوازده گانه عليهم السلام...(بحارالانوار ج 36 ص 354) اما يک اتحاد سياسي و نظامي هم در برخورد بين المللي بايد بين شيعه و سني باشد که به فرمايش همه علما هيچ منافاتي با بيان حقايق تاريخي ندارد
جناب «ابوعلي(معارف اسلام)» سلام عليکم ... ممنون از نظرتان ... به هيچ عنوان گفتن حقائق با دليل و مدرک و به صورت محترمانه تفرقه نبوده و نيست و نخواهد بود و هيچ دليل منطقي و عقلي و عرفي بر ضد بيان حقايق وجود ندارد جز اينکه ما بخواهيم از معصوم جلو بزنيم يا عقب بيفتيم که مسلما هلاک ميشويم
به نام خدا . سلامٌ عليکم . جناب امامت و ولايت من گمان مي کنم اختلاف را درست معني نفرموده ايد . نافرماني کردن از ائمه معصومين ( عليهم السلام ) يک معنا دارد و اختلاف افتادن ( انداختن ) بين مسلمانان که اين وسط دشمنان اسلام علي الخصوص وهابيت سوء استفاده مي کنند بحث ديگري است . من با احتياط موافقم . علمايي هم که سراپا مطيع معصومين ( علي الخصوص در زمان غيبت ) هستند هم اختلاف انداختن را نمي پسندند
شما الآن داريد اعلان مي فرماييد که ائمه معصومين ( عليهم السلام ) با بيان چيزهايي که باعث جبهه گيري اهل سنت مي شود موافقند ؟!
سلام عليکم ، ضمن عرض تسليت بمناسبت ايام فاطميه سال نو را خدمت شما تبريک عرض مي کنم
بيان کردن حرف اهل سنت از کتب خودشون تفرقه است ؟؟؟!!!!! اختلاف است؟؟!!! حرف خودشون را هم نگيم؟؟!!
سلام عليکم جناب «ارجمند لنگرودي» ... معناي اختلاف مربوط به حديثي از پيامبر و از زبان حضرت زهرا سلام الله عليها است که يکي از نشاني هايش را ذکر نمودم (بحار ج36 ص 354) ... اولا : همه علما بدون استثناء با بيان حقايق با دليل و مدرک موافقند کما اينکه ميبينيد شبکه هاي ماهواره اي مثل شبکه ولايت راه اندازي شده و هيچ کدام از علما مخالفت ننموده اند
ثانيا: راديو معارف که کاملا خود را مقيد به نظرات رهبري ميداند مطاعن خلفا را بي پرده و با اسم بيان ميکند
ولي برخي افراد ، کاسه از آش داغتر که چه عرض کنم دست از کاسه و آش داغتر شده اند و بر خلاف عقل و منطق و بر خلاف سيره ائمه هدي و بر خلاف روش علمي و عملي علماي بزرگ شيعه از صدر اسلام تا به امروز ، راهي را براي خود توهم نموده اند.
سلام عليکم جناب «خانواده ي خانه» حقير هم ايام بستري شدن و شهادت بي بي دو عالم حضرت زهرا سلام الله عليها را تسليت عرض مينمايم ...
ممنون جناب «ابو علي (معارف اسلام)» ... ظاهرا برخي چنين توهم باطلي را دارند ... متأسفانه
لطفاً در متنتان (فيد ) مشخص كنيد اولاً تا كجايش از كتاب است . ثانياً عيناً آورده ايد يا تلخيص كرده و يا تغيير داده ايد . ثالثاً مخالفانتان انسانهاي بي دين و لاقيدي هم نيستند ! ... آنها هم هيئت دارند ، عزاداري مي روند ، گريه مي كنند و ... ( پس اين وسط مي ماند برداشت من و شما از كلام آنان كه ما را از اختلاف برحذر داشته اند ! ) سئوال : اين اختلاف اندازي نيست يا اختلاف اندازي عيبي ندارد ؟!
جناب «ارجمند لنگرودي» اولا چشم (از اول متن تا جايي که نوشته «دانشنامه شهادت حضرت ... » مربوط به کتاب است ./ ثانيا : عينا هماني که در کتاب است ذکر شده (ضمنا کتاب داراي شناسنامه و مجوز رسمي و چاپ رسمي است) ثالثا : حقير هم ميدانم همه اهل هيئت و ... هستند و براي همين از اين کلمات و نوشته هاي عجيب و غريبشان که با هيچ منطقي سازگار نيست تعجب ميکنم / جواب سوال آخر : «اين اختلاف اندازي نيست»
در چنين مواردي كه متني از جايي نقل مي‌شود آن متن را كلاً در گيومه قرار مي‌دهند و به آن شماره مي زنند و در پاورقي منبع را نقل مي‌كنند ( با نوشتن پ . ن ) خدا را شكر كه برداشتتان اين است كه اين اختلاف اندازي نيست . يا حق
جناب «ارجمند لنگرودي» بسيار بزرگواريد و تذکر شما خيلي خوب و به جا است و حقير به علت محدوديت متن نتوانستم بنويسم (پ.نوشت) اما تا آنجا که ميتوانستم اصلاح نمودم ... //... يعني شما احساس اختلاف اندازي داريد؟؟!!
احساس من زياد مهم نيست امّا مبادا يك اهل سنّتي بيايد و اين فيد را بخواند و آنوقت احساس كند كه دارد به مقدسات او اهانت مي شود آنوقت به مقدسات مختص شيعيان اهانت كند .
جناب «ارجمند لنگرودي» امکان دارد برايتان که موضع اهانت را در اين روايت بيان فرماييد ؟!!! ... / «راديو معارف» و «شبکه ولايت» را چه ميکنيد؟؟!!
بزرگواران و سروران عزيزم اهانت با بيان حقيقت متفاوت است
كلام نوراني حضرت امير : حق را بشناس هر كسي به آن عمل كرد « حق » است ! ... گاهي بيان حقيقت با هدف اهانت صورت مي‌گيرد ... گاهي بيان حقيقت بين دو نفر را خراب مي‌كند و خانواده اي را از هم مي پاشد ... پس هميشه حقيقت گويي خوب نيست !
جناب « ارجمند لنگرودي » هدف حقيقت هميشه حق است و حقيقت نميتواند جز هدف حق هدفي داشته باشد ... ممکن است گفتن سخن راست در جايي (بهم زدن خانواده اي) حق نباشد و خلافش حق باشد ولي حق گويي هميشه حق است همچنين دفاع از حق هميشه حق است...
جاهليت استثناء ندارد ... {  پیام+ }
ما افغاني هستيم ... ما ايراني هستيم ... ما پاکستاني هستيم ... ما آمريکايي هستيم ... ما انگليسي هستيم ... ما عراقي هستيم ... ما عرب هستيم ... ما عجم هستيم ... ««همه اش ............... کليک نماييد {{{ پیام+ }}}
لعنت خدا و ملائکه و انبياء و صديقين و شهدا بر اولي و دومي و سومي و هر کس ذره اي ميل و محبت به آن خبيثان داشته باشد
آمين الف الف مره
لعن الله قاتليکِ يا امّاه يا فاطمه الزهراء سلام الله عليها
لعنت خدا و ملائکه و انبياء و صديقين و شهدا بر اولي و دومي و سومي و هر کس ذره اي ميل و محبت به آن خبيثان داشته باشد
برای مشاهده پیام های بیشتر لطفا وارد شوید
vertical_align_top