شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ اينكه در حقيقت ابراهيم (ع) قصد نداشته كه فعل خود را به بتها نسبت دهد، بلكه قصدش تقرير و اثبات اين مطلب بوده كه بتها قادر به انجام عملى نيستند و سخن او جنبه تعريضى داشته، همان طور كه مثلا شما خط زيبايى مى‏نويسيد و به دوست خود كه بهره‏اى از* خط نيكو* ندارد به صورت تعريض و كنايه مى‏گوييد: تو اين خط را نوشته‏اى و منظور شما از اين سخن اثبات آن خط براى خودتان و نفى آن از اوست.
چراغ جادو
خوشنويس قزويني
رتبه 0
0 برگزیده
222 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله آذر ماه
vertical_align_top