شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

به نام خدا

ضمن عرض سلام و خير مقدم خدمت کاربران محترم،

اتاق عکاسي و فتوشاپ به منظور تبادل اطلاعات در زمينه عکاسي و آشنايي با نرم افزارهاي گرافيکي به خصوص نرم افزار فتوشاپ راه اندازي شده است. از همکاري شما جهت پيشرفت اتاق متشکّرم.

تاريخ تأسيس اتاق: 26 آبان 92

لينک هاي مفيد اتاق:

نمونه کارهاي اعضاء اتاق  / معرفي سايت ها و نرم افزارهاي گرافيکي

نکات کليدي و مهم در عکاسي / پروسس عکس به چه معناست؟ / فوکوس در عکاسي /  عکاسي پرتره / عکاسي با فلاش / تفاوت زوم ديجيتال و اُپتيکال / آموزش تغيير وضوح و رنگ عکس در فتوشاپ / ابزارهاي انتخاب در فتوشاپ / آموزش تصويري تغيير اندازه و حجم عکس در فتوشاپ / آموزش قرار دادن عکس در پس زمينه ي دلخواه / تصاوير بوکه / شارپ عکس / آموزش تايپ متن روي عکس / کليدهاي کاربردي براي تست رنگ زدن تصاوير / رنگي کردن تصاوير سياه و سفيد / آتليه در منزل /

پيام‌هاي اتاق

ساعت دماسنج
+ *پروسس عکس:* پروسس عکس به معناي بهبود اطلاعات عکس، استخراج آن و تغيير آن در جهت هدفي که عکاس دارد گفته مي شود. عکسي که از دوربين بيرون مي‌آيد قبلاً توسط پردازنده ضعيف دوربين و نرم‌افزار ساده آن، تغيير پيدا کرده است. در فرايند پروسس عکس شما مي توانيد روشنايي و طيف تونال عکس را اصلاح کرده و آن را تغيير دهيد. همچنين رنگ ها را بهينه کرده و جزئيات عکس را تغيير دهيد.
*ياس*
93/1/31
براي پروسس عکس بايد با نرم افزارهاي گرافيکي مانند فتوشاپ، لايت روم و ... در حدّ نيازهاي عکاسي آشنايي داشته باشيد. تصوير فوق يک نمونه از پروسس عکس بوسيله نرم افزار فتوشاپ است.
سلام ميشه مراحل كار رو بگيد؟!
مراحل کدوم کار عزيز؟ اگه در مورد عکس اين فيد هستش به اين لينک http://parsiyar.ir/pic92/Rooms/3241/8112569 مراجعه کن. اما اگه منظورت مراحل کار پروسس عکس هست، که خب پروسس عکس همين کارهاييه که با نرم افزارهاي فتوشاپ و .... روي عکس انجام ميديم.
تسبیح دیجیتال
گروه *عکاسي و فتوشاپ*
vertical_align_top