شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

بسم الله الرحمن الرحيم

مقام معظم رهبري حفظه الله: «عزيزان با نهج ‌البلاغه انس پيدا کنيد. نهج ‌البلاغه، خيلي بيدار کننده و هوشيار کننده و خيلي قابل تدبّر است. در جلساتتان، با نهج البلاغه و کلمات اميرالمؤمنين صلوات‌ الله‌ و سلامه ‌عليه انس پيدا کنيد.»
با توکل بر خداوند متعال و توسل به اميران بيان عليهم السلام و همراهي کاربران بزرگوار، قصد داريم بيش از پيش با اين کتاب شريف انس بگيريم. هر هفته بخشي از کتاب خوانده و آزموني برگزار مي شود و به نفرات برتر هدايايي تقديم مي‌گردد.
إن شاء الله از دست خود آن حضرات در دنيا و آخرت، جوايز معنوي و مادي بگيريم
.

 برگزاري مسابقات نهج البلاغه در «سايت اميران کلام عليهم السلام» (کليک کنيد.)


آزمون هاي اتاق در منوي سمت راست اتاق قابل مشاهده است.

پيام‌هاي اتاق

ساعت ویکتوریا

*عمار*

+ سلام.. با توجه به فرا رسيدن ماه مبارک رمضان و مسافرت و عدم دسترسي مناسب به اينترنت احتمالا به صورت منظم نتوانم در خدمت ياران اميربيان عليه السلام باشم (گرچه قبلا هم منظم نبوده :) ) . ولي انشالله با توکل و توسل و دعاي خيرتان طرح تعطيل نخواهد شد . *به هر حال با پيام گروهي برگزاري مراحل بعدي به اطلاع اعضا خواهد رسيد*
*عمار*
93/7/23
وستا
هر جا رفتين واسه منم دعا کنيد
سلام عليکم. موفق باشيد. التماس دعا
رمضان الکريم مبارک
نجف ميخواين بريد؟؟؟
هنوز برنگشتين از عزلت نشيني ِ ماه مبارک رمضان؟:|
2-بي قرار
سلام، امکانش نيست با پيامک يا ايميل زمان برگذاري مسابقات يادآوري بشه؟؟ ميدونيد که زندگي دانشجويي و هزار درگيري و گرفتاري بي خود و بي فايده (ولي سرگرم کننده!)
کلن نيسن ايشون:|
*عمار*
از اينکه نتونستم به بزرگواران پاسخ بدم شرمنده هستم.. کاربر بزرگوار بي قرار حتي الامکان با پيامک اطلاع رساني ميشود.. ولي هزينه بالاست و هر دفعه امکان پذير نيست.. اقدامات زيادي در اين رابطه مي شود کرد
چراغ جادو
گروه اميربيان عليه السلام
vertical_align_top