شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت دماسنج
+ بيش از ده دانشجو در درگيري هاي امروز دانشگاه علم و صنعت زخمي شده اند که برخي از آنها به بيمارستان منتقل شده اند.دانشجويان هوادار جنبش سبز دانشگاه علم و صنعت به روال هر هفته که سه شنبه ها در حمايت از اين جنبش راهپيمايي اعتراضي برگزار مي کردند، امروز نيز چنين تجمعي را برگزار کردند. اما اين بار از روز گذشته بسيج نيز فراخواني داده بود که امروز سه شنبه آنها نيز تجمعي را برگزار خواهند کرد.
امروز تجمع هر دو گروه شکل گرفت، دانشجويان هوادار جنبش سبز که قريب به هزار و پانصد نفر بودند و دانشجويان بسيجي که حدود صد و پنجاه نفر بودند. هر دوگروه شعارهاي خود را سر مي دادند که به طور ناگهاني حدود هزار نفر لباس شخصي و بسيجي با چوب و چماق و
با شعار "حيدر حيدر" و "ماشالله حزب الله" به سمت دانشجويان معترض حمله کردند در اين حمله حدود ده دانشجو به شدت زخمي شدند که برخي از آنها به بيمارستان منتقل شدند. همچنين دانشجويان مي گويند که بين ده تا پانزده تن از دانشجويان نيز توسط نيروهاي لباس شخصي ربوده شده اند.
به گزارش خبرنامه اميرکبير امروز همزمان با تجمع دانشجويان دانشگاه علم و صنعت در اعتراض به کشتار مردم در روز عاشورا، نيروهاي امنيتي و لباس شخصي خارج و داخل دانشگاه را اشغال کرده و با حمله به دانشجويان چند نفر از دانشجويان را مضروب و بازداشت کردند. نيروهاي لباس شخصي با باتوم و کابل به مردمي که در بيرون از دانشگاه براي حمايت از دانشجويان جمع شده بودند نيز حمله کردند.
ساعت دماسنج
وبلاگ آدمكها مسدود شد/ecom.parsiblog.com
رتبه 0
0 برگزیده
105 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
وبلاگ آدمكها مسدود شد/ecom.parsiblog.com عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top