شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ همين امثال افرادي كه وبلاگ آدمكهارو بي دليل و غيرقانوني مسدود ميكنند در حالي كه هيچ مطلب غيرقانوني دروبلاگ آدمكها درج نشده جنازه ي شهيدسيدعلي موسوي خواهرزاده ي ميرحسين موسوي را از سردخانه دزديدن و به مكان نامعلومي بردن.نامسلمونا به جنازه ي مردم هم رحم نميكنيد؟خونخوار بوديد جنازه خوار هم شديد؟بعدش ميان دم از ولايت و امام حسين ميزنن.كجاي اسلام گفته بكشيد و بعدش جنازشو بدزديد.جنازه هم ميبرن كهريزك؟
دروغ گفتن تا كي؟ ميگن قران اتيش زدن.سوت و كف و رقص و پايكوبي كردن.نشون بديد . تصويري .مدركي.چيزي نشون بديد ماهم ببينيم.دروغ گفتن كاري نداره.صحنه ي مونتاژ شده ساختن كاري نداره.يه مدرك نشون بديد.بجاي دروغ گفتن.شما دم از ولايت ميزنيد؟مگه نه قرار بود با جمع كردن عده ي زن معلوم الحال كارناوال عاشوراي 2 به راه بندازيد.شما فكر كرديد مردم نميفهمن؟سركوب و خفقان تا كي؟
ظلم و ديكتاتوري تا كي ؟روايت قربانيان خشونت هاي عاشورا از بازداشتگاه مقداد ::برخي از افرادي كه در جريان اعتراض هاي عاشورا توسط شبه نظاميان بسيجي بازداشت و به پايگاه مقداد منتقل شده بودند از خشونت بي رحمانه بسيجيان با بازداشت شدگان خبر مي دهند. يكي از افرادي كه ظهر عاشورا توسط بسيجيان به پايگاه مقداد منتقل شده بود به "جرس" گفت
كه ماموران علاوه بر ضرب و شتم شديد او و ده ها نفر ديگر، آنها را وادار كردند براي ساعات طولاني با چشمان بسته كلاغ پر بروند و روي زمين غلت بزنند.به گفته وي بسيجيان با بكاربردن الفاظ ركيك بازداشت شدگان را تهديد به تجاوز مي كردند.
اين منبع اعلام كرد كه ماموران، كفش هاي بازداشت شدگان را ضبط كرده و پس از غروب آفتاب گروهي از آنان را با پاي برهنه به بيرون از پايگاه هدايت كرده اند. پايگاه مقداد كه در خيابان آزادي تهران واقع شده است در جريان تجمعات پس از انتخابات نقش مهمي در سركوب معترضان داشته است
چراغ جادو
وبلاگ آدمكها مسدود شد/ecom.parsiblog.com
رتبه 0
0 برگزیده
105 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
وبلاگ آدمكها مسدود شد/ecom.parsiblog.com عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top