شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
*پوريا*
سلام عزيزم , تمام طرفداران اقاي روحاني طرفداران اقاي موسيو نوبدند اين يک , و ثانيا " خس و خاشاک افرادي بودن , که به بسيج و تسليحاتش , به سطل اشغال ها , و به اتوبوس ها حمله کردند و ان ها را اتش زدند ! .. و افرادي را کشتند ! و با کشور هاي فتنه جو , ارتباط داشتند ! تمام کساني که انشب به شادي پرداختند از اين افراد نبودند !
بسيج تسليحات برا چي داره ؟
*پوريا*
پايگاه هاي اصلي بسيج , اين يک موضوع نظامي است , و زير نظر رياست جمهور و.. نيست ! اکثرا " هم بر ميگرده به زير نظر رهبري !
ولي من فلسفه بوجود اومدن بسيج رو چيز ديگه اي خوندم
*پوريا*
هر کسي ميتونه يک فلسفه رو بخونه , اما فراموش نکنيم , خيلي از همين بسيجايا هشت سال رفتند دفاع مقدس و جنگيدند و شهيد شدند , تا اکنون اينگونه به شادي بپردازيد دوست من !
جبهه جنگ با بيگانه دفاع از ميهن نه باتوم زدن به هموطن نه خس وخاشاک خواندن هموطن نه نه نه وهزاران نه ديگر
*پوريا*
باتوم زدن به مجرم , به کسي که هنجار شکني ميکنه , يک چيز عادي در کل جهانه ! حتي مهد ازادي يعني فرانسه ! هوطن بودن يک فرد کافي نيست , همانطور که بسيار از هم زبان ها و هم کشوريمان بر ضد نظام و رهبري اين جامع دارند جاسوسي ميکنند مثلا " رضا خان هم هوطن من و شما بود , اما دليل بر خوب بودن ايشان نمي شود !
از اون لبناني و سوري که پول نفت ما رو ميخورن و به ما باتوم ميزنن که بهترن
*پوريا*
اين افکار بعضي تهمت , و بعضي , خلط مبحث است ! اگر شما رضا خان را خوب ميدانيد بحثي ندارم !ً موفق باشيد , ديگر پاسخي نمي دهم ,
ساعت ویکتوریا
نداي ازادي
رتبه 0
0 برگزیده
179 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top