شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت دماسنج
+ «اگر غلطي از رژيم صهيونيستي سر بزند، جمهوري اسلامي تل‌آويو و حيفا را با خاك يكسان خواهد كرد.» اين پاسخ حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به تهديدهاي رژيم صهيونيستي به عنوان مهمترين جمله رهبر انقلاب اسلامي در سال 92 از نظر مردم انتخاب شد. در نظرسنجي‌ئي که از دهم تا بيست‌و‌چهارم اسفندماه توسط پايگاه اطلاع‌رساني KHAMENEI.IR با موضوع مهمترين جمله سال رهبر انقلاب از ديد کاربران برگزار شد،ادامه در نظرات
داش هادي
مردم، جملات گوناگوني را انتخاب کردند. مجموع حدود 14هزار پيامک و 4هزار و پانصد نظر دريافت شده نشان ميدهد سه جمله‌ي پرتکرار زير در ميان پاسخ‌ها، مهمترين جملات رهبر انقلاب از نظر کاربران در سال نود و دو هستند: دومين جمله برتر به انتخاب مخاطبان، مسأله‌ي خوش‌بين نبودن رهبر انقلاب به مذاکره با آمريکا در مسئله‌ي هسته‌اي در ديدار مسئولان نظام‌ (1392/04/30) بود: «در مسائل خاص، مذاكره را منع نميكنم ليكن ..
داش هادي
ليكن من خوشبين نيستم؛ چون تجربه‌ى من اين را نشان ميدهد. آمريكائى‌ها، هم غيرقابل اعتمادند، هم غير منطقى‌اند، هم در برخوردشان صادق نيستند.» سومين جمله برتر به انتخاب مخاطبان، جمله‌اي از بيانات در مراسم تنفيذ حكم رياست جمهورى آقاي روحاني بود: «درس بزرگى كه ما از فشارهاى اقتصادى دريافت كرديم، اين است كه هرچه مي‌توانيم، بايد به استحكام ساخت داخلى قدرت بپردازيم.»
شکيبا!
@};-
ساعت دماسنج
داش هادي
رتبه 88
8 برگزیده
1795 دوست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top