شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت ویکتوریا
+ تو رفتي اما همدمهاي زيادي برايم گذاشتي روزهاي هفته كه ياد آور بودن و رفتنت شده اند ساعتهاي بودن و نبودنت خيابانهايي كه با قدمهاي تو مأنوس بودند خانه و جايگاه نمازت اوقات نماز... بدرقه هاي صبحت... كه با سفارشت براي بسم الله همراه بود... سيب هايي كه هر روز يكي از آنها مهمان دستان تو بود... تلفن *آخر*... چشمان منتظر... *يا علي هاي آخر و همه زندگيم...*
مطالب فيد كامل شد.
ممنون از دوستان انتخاب كننده.......
@};- الّلهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم@};-
سلام بر شما ممنون از عنايتتان.....
@};- علامه حسن زاده ميفرمايد:1)هر صبح که براي کار بر مي خيزيد، وضويي بگيريد، بعد از آن نوزده بار «بسم الله الرحمن الرحيم» را به عدد حروف اين آيه مبارکه تلاوت کنيد تا آن «وضو» تطهيرتان کند و آن «بسم الله» آفات و بليّات و شعله هاي اشتغالات جهنمي دنيا را از شما دور نمايد. 2) اين قدر به زور بازويتان متّکي نباشيد، رزق را بايد از جاي ديگر بدهند. 3) شما دائما اهل طهارت و پاکي باشيد، رزقتان وسيع خواهد شد.
بسيار عالي
@};- ازقول يکى ازشاگردان شيخ رجبعلي خياط نقل شده که: شبى وارد جلسه شدم، قدرى دير شده بود و شيخ مشغول مناجات بود چشمم که به افراد جلسه افتاد، يکى را ديدم که ريشش را تراشيده است، در دلم ناراحت شدم و پيش خود اعتراض کردم که: چرااين شخص ريشش را تراشيده است. جناب شيخ که رو به قبله و پشت به من بود ناگهان دعا را متوقف کرد و گفت به ريشش چه کار دارى؟ ببين اعمالش چطوراست! شايديک حسنى داشته باشد که تو ندارى!
زيباااا...گيراااا....@};-
ممنون از توجهتون
هواي اين جملات هرگز از دلم بيرون نمي رود اين فيد اختصاص به 23 ارديبهشت و روز مادر ندارد...... اختصاص به تمام عمرم و تمام ايام حياتم دارد...... تا به او ملحق شوم.
عوضخواه
عكس قشنگي است
ممنونم
چراغ جادو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top