شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت ویکتوریا

cindrella♪

+ صداي آهنگهاي متــال و رپ لـــس آنجلسي آنقدر بلند است که… يادمان رفته وصيت نامه ها و رشــادت هاي شــهيدانمان را… غـــيرت يکــــدفعه بي هوا از جـــيب بعضي از آقايون مي افــتد… در لجــنزار هاي غفــلت..!! بعضي از مردها هم توي چراگاههاي خيابان راه مي افتند و گناه ميچرند..!! و بعضي ها هم نگاه کردن به نامـوس ديگران را از اْجب واجبات ميدانند..!!
2-تنها
94/2/10
cindrella♪
(بعضي) از دختــران دانشجويي بــزک کرده و بقول خودشـــان با کلاس..!! آنچنـــان روي نيمکــت بيروني دانشگاه لـــم ميدهند.. که آنـــگار اين نيــمکت ارث باباشـــونه..!! يعني اينـــقدر غــــيرت مْـــرده است..؟!! وقتي ستارگان هاليودي شدند الگــــوي بعضي از روشنفکران امروزي.!! يکــــدفعه رگ غيرت بعـــضي از مردان پــنجر ميشود..!!
cindrella♪
و اين مردان افتخار ميکنند ناموسشان را اينگونه به خيابان بياورند..! کجـــايند سربـــداران ســـر بريده ما..؟! سربداراني که براي بقاي اســـلام عزيز و براي شـــادي دل امام عصر(عج) اينگونه ســــرهايشان را بريدند..!!
cindrella♪
ولي امروزه … بعضي از دختر خانومها برداشتن روسري برايشان عـادي شده..!! بعضي از آقايون هم رقصيدن در خيابان برايــشان عـادي شده..!!
cindrella♪
خواسـتم به اين اشخاص با کلاس بگم که اگر شيــعه هستيد شک نکنيد… همه اين مســـائل را امــــام عصر(عج) ديـــده است..!! شرمنده ام مولا جان که در اين دوره زمونه در ميان محبانت چقدر غــــــريــــــبــــــي..!!
ساعت ویکتوریا
cindrella♪
رتبه 94
2 برگزیده
1106 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top