شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

mp3 player شوکر
+ خوب شد شهدا وايبر و تلگرام و واتس اپ ندارند ! و الا حتما يک نفر از اين ضد انقلاب هاي مخالف اسلام در اين گروه هاي اجتماعي ادشان ميکرد ؛ بعد هم با منشني مثلا مينوشت : @ hemmat @ jahanara بياييد ببينيد آخر هم حرف ما شد! جان و جواني تان را براي چه از دست داديد؟ پرتکرار ترين وصيتتان که "خواهرم حجابت برادر م نگاهت" بود را در اين پروفايل ها ببينيد ! و چه حالي پيدا ميکردند همت و جهان آرا وقتي ...
آبشار موهاي رنگارنگ ناموس وطن را بدون حجاب درآغوش مردانشان ميديدند .. 1، 2 ، 3 ! لبخند بزنيد ! چيک ! لبخند بزنيد! لبخند بزنيد به اعتقاداتمان ، که زير چکمه هاي GM TV و manoto و FARSI 1 له شد ! لبخند بزنيد به غيرتي که از مردانمان گرفتند ، تا با هيکل و مدل آرايش ناموسشان به همديگر پز بدهند ! لبخند بزنيد به بازي اي که خورديم ، و کلاه گشادي که فهميدند چگونه سرمان کنند !
جالب تر؛ آن موقعي ميشد که يکنفر همان موقع ، يکي از اين پست هاي بانمک ميگذاشت : انگار خون شهدا فقط به چهار لخته موي لُخت ما حساسيت داشت ! فکر کنم ديگر طاقت نمي آوردند : Hemmat is typing : خواهرم ! دزد که بر خانه مان زد، يک وقت نان و #آب مان را ميبرد، سخت است ولي دوباره کار ميکنيم و در مي آوريم! اما سخت تر موقعي است که چيزي پيدا کند ، و #آب رويمان را ببرد ..!
آن وقت حاضريم زندگيمان را هم بدهيم تا آن را از چنگش در بياوريم ... نان که سهل است، غيرت آن چيزي است که برايش خونمان را هم ميدهيم! Jahan ara is typing : بچه ها ! شهر اگر سقوط کرد فداي سرتان! دوباره ميجنگيم و پسش ميگيريم، مواظب باشيد ايمانتان سقوط نکند !
!Hemmat left group !Jahanara left group
دوستان اگه خواستند کپي کنند ، متني که تو وبلاگ هست رو کپي کنيد . ممنون http://fanoos1443.parsiblog.com/Posts/66/%D8%AE%D9%88%D8%A8+%D8%B4%D8%AF+%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7+%D9%88%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%B1+%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF+!/
عالي بود
mp3 player شوکر
شهاب افشار
رتبه 76
20 برگزیده
980 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top