شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

آموزش پیرایش مردانه اورجینال
+ مسلمان شدن يک تيم تحقيقاتي ژاپني!
خداوند در سوره "تين"(انجير) به اين ميوه قسم خورده است و دانشمندان دين‌پژوه مي‌گويند، احتمالاً علت آن است که انجير، يکي از ميوه‌هاي همه چيز تمام است و کلکسيوني از املاح و ويتامين‌ها دارد؛لذا مورد توجه خاص قرآن قرار گرفته است
اما اين سوگند، ويژگي ظريف ديگري هم در بر دارد که موجب مسلمان شدن يک تيم تحقيقاتي ژاپني شده است. قصه از اين‌جا شروع شد که يک گروه پژوهشي ژاپني، در بين مواد خوراکي به دنبال منبع پروتئين خاصي بودند که به ميزان کم، درمغز انسان و حيوانات توليد مي‌شود. اين پروتئين، کاهش دهنده کلسترول خون ومسئول تقويت قلب و شجاعت انسان است و بازتوليدش بعد از 60 سالگي تعطيل مي‌شود.
ژاپني‌ها فهميدند اين ماده فقط در انجير و زيتون موجود است و براي تأمين آن، بايد انجير و زيتون را به نسبت يک به هفت مصرف کرد.
بعد از ارائه اين نتيجه يکي از قرآن پژوهان مصري نامه‌اي به اين تيم تحقيقاتي مي‌نويسد و اعلام مي‌کند که در کتاب مقدس مسلمانان، خداوند به انجير و زيتون در کنار هم قسم خورده.
نام انجير فقط يک بار و نام زيتون نيز هفت بار !!در قرآن آمده است.
جالبيش به اينه كه تفاسير مختلفي راجع به اين موضوع نوشتن و يكي از سئوالات بي جواب يا با چند جواب بود اله اعلم شايد اينم غلط باشه حالا هي شما به دوستاتون لايك بزنيد گفتم شايد مفيد باشه براتون!!!
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
او خواهد امد
رتبه 0
0 برگزیده
117 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
او خواهد امد عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top