شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال
+ با سلام امسال نيز براي چندمين سال متوالي توفيق برپايي خيام اباعبدالله را دارم با خودم فکر کردم برپايي خيمه هاي عزاداري *نشان از بقاي فرهنگ عاشورا* است و تعدد اين خيام *ميزان دلدادگي مردم* به اين فرهنگ را نشان مي دهد *رمز زنده نگه داشتن اين نهضت* زنده نگه داشتن شعائر بوده است . . *لطفا با نظرات خود من را ياري کنيد*
*امام خميني «قدس سره » فرمود:* «الان هزار و چهار صد سال است که با اين منبرها، بااين روضه ها و با اين مصيبتها و با اين سينه زنيها، ما را حفظ کرده اند، تا حالا آورده اند اسلام را... هر مکتبي تا پايش سينه زن نباشد، تا پايش گريه کن نباشد، تا پايش سر و سينه زن نباشد، حفظ نمي شود... ما بايد براي يک شهيدي که از دستمان مي رود، علم بپا کنيم، نوحه خواني کنيم، گريه کنيم، فرياد کنيم...»
صحيفه نور جلد 8
*شهيد مطهري:* «در شرايط خشن يزيدي، در حزب حسينيها شرکت کردن و تظاهر به گريه کردن بر شهدا، نوعي اعلام وابسته بودن به گروه اهل حق و اعلان جنگ با گروه باطل و در حقيقت، نوعي از خود گذشتگي است.اينجاست که عزاداري حسين بن علي «ع » يک حرکت است، يک موج است، يک مبارزه اجتماعي است.»
خوش ب سعادتتون ک غلام ِ ارباب هسين..
*عزاداري، سبب مي شود * که شور و عاطفه، از شعور و شناخت برخوردار گردد و ايمان را در ذهن جامعه هوادار، زنده نگهدارد و «مکتب عاشورا» بعنوان يک فکر سازنده و حادثه الهام بخش، همواره تاثير خود را حفظ کند.عزاداري، احياء خط خون و شهادت و رساندن صداي مظلوميت آل علي به گوش تاريخ است.
*مممممنون حضرت خادمة .... دعا کنيد اين توفيق سلب نشود*
روضه هاي خانگي و دسته هاي عزاداري و هيئتهاي زنجير زني، پوشيدن لباس مشکي و پرچم به دست گرفتن و شربت و آب دادن و تلاش در بر پايي مجالس و نوحه خواني و سينه زني و... هر يک به نوعي سربازگيري جبهه حسيني است و اين پيوند قلبي را عمق و غنا مي بخشد.
خدا ب توفيقاتتون اضافه کنه...
همواره مشمول دعاهاي خير شما هستيم ..... ان شاء الله توفيق شهادت نصيب همه مون شود .........
انشاا...@};-
وستا
جمع خيمه ميشه خيام ؟ خو نميدونم
نميدونم ..... يعني اشتب نوشتم ....... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وستا
نميدونم .. لابد درسته ..
اينجا رو بخون وستا http://dic.abadis.net/Word/FaToFa/%D8%AE%DB%8C%D9%85%D9%87
وستا
ممنون .. خوندم
سلام يك خيمه مخصوص كوچولوها بزنين ودر سطح درك خودشون براشون بگين . زمانشم كم باشه كه خسته نشن وبي توجه.
فائزه22
من التماس دعا دارم..... خوش بحالتون...:'( @};-
تسبیح دیجیتال
نشريه حضور ░
رتبه 34
76 برگزیده
5246 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top