شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ مجددا حميد رسايي نماينده مجلس در انتقادي شديد گفت:؛ چرا دکتر روحاني دو سال قبل با اوباما تلفني حرف زد ؟؟!! چرا دو روز قبل دکتر ظريف با اوباما دست داد؟؟؟ ميگويند اتفاقي بوده است, چرا اتفاقي راهت را کج نکردي؟؟ ملت ايران پاسخ ميخواهد!!! ''' ما هم ملت ايرانيم پاسخ ميدهيم خلاصه : 1---تکليف پرونده هاي اختلاست و حکمت به کجا رسيد اقاي رسايي!!؟؟
2__ شما و امثال شما بجاي ما حرف نزنيد لطفا 3___ آخه آدم ناحسابي صدها بار دکتر ظريف با جان کري دست داد و ساعت ها سر يک ميز نشستند و مذاکره کردند چي شده که با ريس جان کري مشکل ساز شده؟؟! 4---نماينده بروجرد بيرانوند در نطق امروز خود در مجلس با بياني سخيف خطاب به دولت و دکتر ظريف گفته: ظريف غلط کرده و ظريف غلط ميکنه و حداقل به اندازه ,,جوجه خروس,,, غيرت داشته باشيد و...
اختلاس هاي هزاران هزاران هزار ميلياردي بي نظير و تاريخي هشتسال دولت نهم دهم را که خفه شده بوديد و شريک بوديد ,,غيرت,, ايرانيست غيرت ايراني دختران و نواميس ايراني هستند که از دست شماها و اختلاس هايتان در ديسکوهاي دبي هستند و... غيرت ايراني بالاترين آمار مهاجرت جوانان ونخبگان و دانشمندان در هشتسال دولت احمدي نژادتان هست.
لابد غيرت ايراني از نظر شما روسيه و چين کمونيست است غيرت ايراني درياي خزر است که احمدي نژاد تان بخشيد به روسيه غيرت ايراني خون ملتي است که در جبهه ها ريخته شد که شماها اختلاس کنيد و دين مردم را ببازي بگيريد؟؟!! غيرت ايراني در فرودگاه جده حراج شد غيرت ايران را مرتضوي شما لکه دار کرد
غيرت ايراني فقر و فلاکتيست که محمودشما به ارمغان آورد. غيرت ايراني ريال ايران بود که توسط محمودتان به پهن تبديل شد, غيرت ايراني در آسانسور وزارت علوم توسط کامران دانشجو وزير محمودتان حراج شد که از تماشاي فيلمش شرم داريم جناب رسايي آمريکا بد است, قبول, اما چرا هنوز گرين کارت آمريکا داري؟؟!!!
چراغ جادو
یک بغل فاصله
رتبه 0
0 برگزیده
475 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top