شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت ویکتوریا
+ چقدر خنده دار است که !!! چقدر خنده دار است که يک ساعت عبادت به درگاه الهي دير و طاقت فرسا ميگذره ولي 60دقيقه بازي يک تيم فوتبال مثل باد مي گذره!
چقدر خنده دار است که 100هزار تومان کمک در راه خدا مبلغ بسيار هنگفتيه اما وقتي که با همون مقدار پول به خريد مي ريم کم به چشم مياد!
چقدر خنده دار است که يه ساعت عبادت در مسجد طولاني به نظر مياد اما يه ساعت فيلم ديدن به سرعت ميگذره!
چقدر خنده دار است که وقتي مي خوايم عبادت و دعا کنيم هر چي فکر مي کنيم چيزي به فکرمون نميياد تا بگيم اما وقتي که مي خوايم با دوستمون حرف بزنيم هيچ مشکلي نداريم!
چقدر خنده دار است که وقتي مسابقه تيم محبوبمان به وقت اضافه مي کشه لذت مي بريم و ازهيجان تو پوست خودمون نمي گنجيم اما وقتي که مراسم دعا و خطابه و نيايشطولاني تر از حدش مي شه شکايت مي نيم و آزرده خاطر مي شيم!
چقدر خنده دار است که خوندن يه صفحه و يا بخش از قرآن سخته اما خوندن 100صفحه از پرفروشترين کتاب رمان دنيا آسونه!
چقدر خنده دار است که سعي ميکنيم رديف جلو صندلي هاي يک کنسرت يا مسابقه رو رزو کنيم اما به آخرين صفهاي نماز جماعت تمايل داريم!
چقدر خنده دار است که براي عبادت و کارهاي مذهبي هيچ وقت زمان کافي در برنامه روزمره خود پيدانمي کنيم اما براي بقيه برنامه ها رو سعي مي کنيم تو آخرين لحظه هم که شدهانجام بديم!
چقدر خنده دار است که شايعات روز نامه ها رو به راحتي باور مي کنيم اما سخنان خداوند در قرآن رو به سختي باور مي کنيم!
چقدر خنده دار است که همه مردم مي خوان بدون اينکه به چيزي اعتقاد پيدا کنند و يا کاري در راه خدا انجام بدن به بهشت برن
چقدر خنده دار است که وقتي جوکي رو از طريق پيام کوتاه و يا ايميل به ديگران ارسال مي کنيدبه سرعت آتشي که در جنگلي انداخته شود جا را فرا مي گيرد اما وقتي که سخن و پيام الهي رو مي شنويد دو برابر در مورد گفتن و يا نگفتن اون فکر ميکنيد!
خنده داره . اينطور نيست؟! داريد مي خنديد؟ داريد فکر مي کنيد؟اين حرفارو به گوش بقيه هم برسونيد و از خداوند سپاس گذار باشيد که او خداياعلي و دوست داشتني است. خنده داره؟؟؟ نه، تاسف آوره
اصلا کسي اينو خونده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا چه قدر خنده دار است ؟
ساعت ویکتوریا
233897-من و خاطراتم
رتبه 0
0 برگزیده
44 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
233897-من و خاطراتم عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top