شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت ویکتوریا
با اين حال از اين شکست هوچيگري نمي کنيم، به خيابان نمي ريزيم، به اموال عمومي آسيب نمي رسانيم، مي دانيم کانديداهايمان هم عاقلتر از آنند که هوادارانشان را بعد از شکست به نزاع خياباني بخوانند و بيانيه هاي واهي پشت بيانيه صادر کنند. ما  به برادرمان، به خواهرمان، به خانواده مان، رفيقمان پشت نمي کنيم، نمي تازيم، فحش نمي دهيم و ادعاي دزديده شدن رايمان را نداريم.
به اين اصل هم واقفيم که انتخابات اين دوره در همان سيستم و زير سايه ي همان نظام و همان رهبري شکل گرفت که شما چهار سال قبل، دروغگو و متقلب خوانديد در حاليکه خيلي از همان شمايان خيلي هاي ديگرتان را اين بار به راي دادن ترغيب کرديد و حتا از نظرات سفت و سختتان چند روزي مانده به انتخابات برگشتيد و کانديداي محبوبتان را هم به بقيه معرفي کرديد. ما برعکس شما درباره ي اين تغييرات قضاوت نمي کنيم.
مي گوييم انشاا... که خير است و چه خيري بهتر از اين که انتخاب همان کانديدا به شما ثابت کرد همه ي بيانيه ها و ادعاها لزوما درست نيستند.ما به شما و به رئيس جمهور کشورمان آقاي روحاني - کانديداي محبوب شما - تبريک مي گوييم. به نقل از مژگان عباسپور از شاعران مطرح کشور
چراغ جادو
زهرا فاطمي
رتبه 0
0 برگزیده
66 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
زهرا فاطمي عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top