شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

mp3 player شوکر
+ پمپئو وزير خارجه آمريکا گفت: «سوء مديريت حکومت ايران در برنامه‌ريزي شهري و عدم آمادگي براي شرايط اضطراري باعث فاجعه سيل شده.» سي‌ان‌ان نوشت: «از ورود ترامپ به کاخ سفيد تا امروز حداقل سه هزار و صد و بيست و يک نفر در سه تندباد ايرما، هاروي و ماريا کشته و 165ميليارد دلار خسارت به آمريکا وارد شده است.» کدام روزنامه و سايت اصلاح طلبان مزدور غرب و ستون پنجم دشمن، حاضر به چاپ آمار سي‌ان‌ان هستند؟!
اونا نميدونن تندباد و گردباد و زلزله با سيلي که ميشد با لايروبي رودخونه ها و روشهاي ديگه جلوشو گرفت که مرتب تلويزيون خودمونم داره به ما مردم تذکر ميده هيچ فرقي نداره
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a}با سلام و تبريک سال نو، کم کاري مسئولين دولتي با توجه به اينکه بايد در سال گذشته حجم ذخيره آب پشت سدها را کاهش مي دادند، حرف درست و منطقي است، اما تند بادهاي آمريکا و ساير نقاط جهان هم با ماهواره قابل پيش بيني است و همچنين عدم رسيدگي به وضعيت مردم دچار گردباد هم از سوي مسئولين اجرايي آمريکا، سئوال برانگيز است!
سلام عيد بر شما هم مبارک ... بهر حال زياد هم فرق نميکند تمام خونهاي بناحق ريخته شده در هر عصر و زمان بگردن کسانيست که نه تنها ميدانستند و نکردند بلکه آنهايي هم نميدانستند و جاي ديگراني که ميدانستند تکيه زدند نيز هست . اما هر کس اينجا محاکمه نشود قيامت سخت تري خواهد داشت .
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
وزنه سياسي
رتبه 39
63 برگزیده
148 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
وزنه سياسي عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top