شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
سلام عليكم . اين اتاق با هدف حمايت از كانديداي نسل بيدار انقلاب و عماريون جناب آقاي دكتر سعيد جليلي تاسيس شده و منتظر حضور و نظرات و حمايتها و تبليغات شما بزرگواران هستيم.اميد است كه با حضور و نكته نظرات و ارائه مطالبتان در اين امر مهم سهم كوچكي داشته باشيم. و من الله التوفيق.

پيام‌هاي اتاق

mp3 player شوکر
+ خاطره جالب استاد پناهيان از دکتر جليلي..حجت الاسلام پناهيان در همايش سعيد که در قم برگزار شده بود، به ذکر خاطره اي جالب از سعيد جليلي پرداخت، که در ادامه تقديم مي گردد: پناهيان اين گونه بيان کرد: آيت الله مهدوي کني يکبار از آقاي جليلي پرسيدند که شما که علاوه بر دورس دانشگاهي فقه و اصول خوانديد، آيا اين فقه اصول خواندن براي شما مفيد بود؟
هما بانو
خواندن اين درس ها براي بنده فايده بسيار فراواني داشت، اما کمتر فايده آن اين بود که اين مطلب را به خوبي فهميدم که حوزه علوم ديني يک حوزه کاملا تخصصي است و نظر دادن در اين حوزه کار بسيار سختي است و به جز متخصصين در اين حوزه دين کسي نمي تواند در اين موضوع نظر دهد.
هما بانو
پناهيان گفت: بنده از اين نوع نگاه آقاي جليلي به مباحث ديني اين نتيجه را مي گيرم که ايشان برخلاف برخي از افراد که بدون داشتن هيچ گونه تخصصي در عميق ترين مسائل دين ورود پيدا مي کنند و تئوري پردازي در حوزه دين مي پردازند، ايشان ضمن اينکه فهم خوبي از مسائل ديني و حوزوي دارند، .ورود به اين موضوعات را بر عده متخصصين مي دانند و اين موضوع تواضع ايشان ونوع نگاه درست ايشان را نشان مي دهد
بسيار بسيار عالي. ورود به حوزه دين و فقه کار هر کسي نيست هر چند ايشان شکسته نفسي کردند . لايک.
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
گروه حاميان دكتر سعيد جليلي
vertical_align_top