شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
*کمال آدمي در جهان چند است ـ اقوال نيک و افعال نيک و اخلاق نيک و معارف ـ هر که در اين چهار چيز به کمال رسيد به کمال خود رسيد.*..

پيام‌هاي اتاق

تسبیح دیجیتال

* هاتف *

+ آيت الله قاضي(ره)«هيچ وقت نبايد مأيوس شد و شخص نبايد از ديرکرد نتيجه،دست از کار سير و سلوک خود بردارد؛ زيرا ممکن است کسي به تدريج با ناخن خود زمين را بخراشد و سپس ناگهان به اندازه گردن شتر آب زلال و روان جاري شود».

* هاتف *

+ سيدهاشم حداد از شاگردان مبرّز به نقل از مرحوم قاضي(ره)مي‌گفت: «خواندن آيات: «کهيعص» «حم-عسق» «وَعَنَتِ الْوُجُوهُ لِلْحَيِّ الْقَيُّومِ وَقَدْ خَابَ مَنْ حَمَلَ ظُلْمًا» براي دفع دشمن بسيار مفيد است.
+ *سلام خدمت همه اعضاي اتاق*. يکي از دعاهايي‌ که شيعيان در شب‌هاي ماه رمضان مي‌خوانند*دعاي افتتاح* است.علامه مجلسي در «زاد المعاد» مي‌گويد: «امام زمان (عج) آن را براي شيعيان نوشته‌است که هر شب ماه رمضان بخوانند، فرشتگان مي‌شنوند و براي خواننده آن استغفار مي‌کنند» *از امشب به مدت چهل شب تمرين در محضر ولي خدا بودن ميکنيم
سرّسلوك
عزيزان اين دعا را از يکي از لينک هاي زير با صداي مداح مخلص اهل البيت دانلود و استفاده کنند...http://sound.tebyan.net/newindex.aspx?pid=73065&musicID=72340...http://www.quransaed.ir/mahdi-samavati
سرّسلوك
http://www.ketab.ir/bookview.aspx?bookid=1456254
* هاتف *
سلام عليکم،ممنون از اطلاعرساني شما،التماس دعا

* هاتف *

+ امام صادق عليه السلام *از ترس به ذکر "حسبنالله و نعم الوکيل"، از اندوه به ذکر "لا اله الا انت سبحانک اني کنت من الظالمين"، از حيله به ذکر "افوض امري الي الله"، براي دنياو زيبايي ها به ذکر"ماشاءالله لا حول ولا قوت الا بالله" ايمن شويد.* .
اي جان ميدونيد چند وقته دنبال اين حديث ميگردم پيداش نميکنم؟ ميشه آدرسش رو بديد؟
* هاتف *
نميدونم!بايدپيدا کنم..
همه 8 نظر
هادي قمي
من يک منبر پاي صحبت آقاي معمار منتظرين بودم خيلي نازن :) (حقير شناختي از ايشان ندارم)
سرّسلوك
سلام بر شما آماده باشين

* هاتف *

+ وقتي امام خميني از مرحوم نخودکي اصفهاني تقاضاي علم کيميا کردند،مرحوم نخودکي درجواب فرمودند: من بهتر از کيميا را به شما يادمي‌دهم و آن اين است که: بعداز نمازهاي واجب 1- آيه الکرسي را تا «هو العلي العظيم» مي‌خواني 2-تسبيحات فاطمه زهرا(س) را مي‌گويي 3-سه بار سوره توحيد «قل هو الله احد» را مي‌خواني 4-سه بار صلوات مي‌گويي 5-سه بار آيات 2 و 3 سوره طلاق را تلاوت ميکني: "و من يتق الله يجعل له مخرجاً، و
* هاتف *
"و من يتق الله يجعل له مخرجاً، و يرزقه من حيث لا يحتسب، و من يتوکل علي الله فهو حسبه، إن الله بالغ أمره قد جعل الله لکل شيء قدراً. "
منبعش رو دکر مي کنيد خانم هاتف گرامي.
* هاتف *
سلام بانو...چشم.../http://www.azha.ir/showthread.php?tid=3002
+ آمدن به اين اتاق رو خيلي دوست دارم.
* هاتف *
سلام،تشکر ازحضور سبز شما ،استاد پس لطفا ازاين به بعد دست خالي تشريف نياوريد!منتظر فيد هاي ناب شما هستيم
هادي قمي
تصحيح ميکنم: آمدن براي استفاده را خيلي دوست ميدارم :)
همه 5 نظر
هادي قمي
فاقد شيئ نميتواند معطي باشد
* هاتف *
زير ديپلم صحبت بفرمائيد اساتيد بزرگوار ما هم دريابيم فرمايشاتتان را!

* هاتف *

+ *اگر ما به قدر ترسيدن از يک عقرب از عِقاب خدا بترسيم، همه ي کارهاي عالم اصلاح مي شود.* شيخ رجب علي خياط
+ امام علي عليه السلام: خَيْرُ الْمَواهِبِ الْعَقْلُ. (غررالحکم، ص 420) آدمي را، گره گشا، عقل است ... روشني بخش و رهنما، عقل است سَرورِ مومنان، علي فرمود ... بهترين بخششِ خدا، عقل است...
+ پيامبر اکرم (ص) فرمودند: گناه براي غير گناهکار هم شوم است: اگر بر او عيب گيرد به همان مبتلي مي شود، اگر او را غيبت کند گناه کرده، و اگر به گناه رضايت دهد در آن شريک شده است. الفردوس ج2 ص249

* هاتف *

+ مرحوم حاج اسماعيل دولابي: هزار غم به دل صاحبخانه است که يکي به دل مهمان راه ندارد، در زندگي خودت را مهمان خدا بدان تا راحت شوي...

* هاتف *

+ حضرت استاد علامه جوادي آملي(حفظه الله تعالي) * مرگ پوسيدن نيست بلکه از پوست به در آمدن است: اگر مرگ پوسيدن بود انسان که مي‌ميرد مي‌پوسد،وديگر خبري نيست در حاليکه مرگ از پوست به در آمدن و به عالَم ابد رسيدن است کما هو الحق آن وقت ما بايد بدانيم کجا مي‌رويم يا نه ؟اين به حيات ابدي ما وابسته است در تعيين سرنوشت و سرشت زندگي اين طرف ما مؤثّر است.* .
* هاتف *
اين تعليم ديني ماست به ما نگفتند برويد نزد استاد بگوييد ما فلان کتاب فقه يا فلسفه مي‌خواهيم او را به خدا قسم بدهيد بگوييد براي من مکاسب يا بدايه و نهايه بگو اين طور که نگفته اند اينها درسي است که معمولي مي‌گويند اما گفته اند وقتي به قبرستان رسيديد آنها را به خدا قسم بدهيد بگوييد چه خبر است از آنجا به ما بگوييد چه کار بکنيم؟ اين راه است.

* هاتف *

+ اربعين‌گيري از بهترين راههاي دريافت فيوضات: حضرت استاد علامه جوادي آملي(حفظه الله تعالي) *اربعين‌گيري از بهترين راههاي دريافت فيوضات است که “مَن أخلص لله أربعين صباحا تنفجر ينابيع الحکمة مِن قلبه علي لسانه” آنگاه اگرکسي سخن مي‌گويد از چشمه جوشان دل خودش حرف مي‌زند اگر دست به قلم مي برد وچيز مي‌نويسد از چشمه جوشان قلب خودش حرف مي‌زند اين راه براي همه است.* .
* هاتف *
هيچ دشمني بدتر از هوس نيست که در درون ما هست واين هميشه مزاحم ماست؛ واين را اخلاص اربعين حل مي‌کند؛بنابراين چندين راه براي نزاهت روح باز است ؛هم آن آيات هم اين اخلاص هم گفتگو با مرده‌ها .شما در شرح حال بسياري از علما مي‌بينيدکه آنها وادي‌السلامشان در نجف ترک نمي‌شد.خب اينجا ما هم گلزار شهدا داريم شيخان داريم خيلي از جاها داريم مسئله زيارت قبور ترک نشود کنار آن قبور برکات فراواني است .
+ *سلام* امشب يکي از چهار شبي است که در تمام سال به شب زنده داري و احيا، ممتاز است ولو ده دقيقه
mp3 player شوکر
گروه *سرّسلوك *
vertical_align_top