شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
سلام خدمت تمامي علاقه مندان و اعضاي اين اتاق... ضمن خير مقدم خدمت شما عزيزان،بايد عرض کنم *اين اتاق صرفا براي مطلع شدن از جديدترين فناوري هاي روز دنياست... علاوه بر اين دوستاني که توانايي خاصي در زمينه هاي علمي دارند ميتونند با فعاليت خودشون،اعضا رو از مطالب جالب زمينه خودشون مطلع کنند... پيشاپيش از لطف و فعاليت شما در اين اتاق متشکرم...* مديريت اتاق:*نوجووني از خودتون*

پيام‌هاي اتاق

درب کنسرو بازکن برقی
+ ديگه گره نميخوره...:D جالب بود
gozar
93/12/17
مشکل گره خوردن هم حل شد
همه 5 نظر
به به سادات عزيزم:) خوش اومدي
ممنون گلم
+ با اين ابتکار ديگه لازم نيست براي همه توضيح بديد که قضيه چيه
gozar
93/12/17
+ دليل اين اتفاق چيست؟ چون نقطه انجماد مايع درون ليوان بالاتر از صفر است،‌ وقتي يخ را كه دماي آن صفر يا زير صفر است را به آن نزديك مي كنيم،‌به سرعت منجمد مي شود.
مگه چه مايعي هست که نقطه انجمادش بالا تر از 0 است؟!
شايدم دماي آب نزدبک به صفره که با اين کار منجمد شده
+ شرکت نوکيا قرار است به زودي گوشي موبايل مچي اين شرکت را به بازار عرضه کند. اين محصول Lumia 1080 نام دارد.
از ويژگي هاي اين محصول جديدمي توان به بدنه الاستيک انعطاف پذير اشاره کرد که به راحتي به دور مچ دست بسته مي شود.
نمايشگر اين ساعت هوشمند پنج اينچي و از نوع OLED است.
همه 5 نظر
عاطفه جان هنوز به بازار نيومده:)
هاله اي فدات شم آبجي :) قربون احساساتت
+ اين صندلي با طراحي فوق العاده شرايطي بسيار مناسب جهت مطالعه فراهم نموده است. اين صندلي بسيار جالب داراي جايگاهي ويژه براي كتاب، روزنامه و لپ تاپ است تا در دسترس باشند.

+ اگر سارقان شما را وادار کردند که از کارت عابر بانکتان پول بگيرند شما رمز کارتتان را به صورت معکوس (يعني از آخر به اول) وارد کنيد مثلا اگر کلمه عبور شما 1254 ميباشد شما عدد 4521 را وارد کنيد. با اين کار عابر بانک به شما پول ميدهد ولي در عين حال دستگاه به صورت خودکار پليس را در جريان سرقت قرار ميدهد. اين قابليتي است که تمام دستگاههاي خودپرداز دارند
ولي اکثر مردم از آن بي خبرند...
همه ي دستگاه ها دارن يا جديدا اينطور شده؟!
همه 8 نظر
راه کمال لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايک:D
براي اينکه امنيت رمز شما بالا باشه به نظرم بهتره رمز رو تغيير بدين:)
+ در مطب دکتر نشسته‌ايد و در حال خواندن مطلبي از يک مجله هستيد که ناگهان منشي شما را صدا مي‌کند، اما تازه به قسمت جالب اين مطلب رسيده‌ايد. اگر اين اسکنر همراه را در کيفتان داشته باشيد مي‌توانيد آن صفحه را اسکن کنيد تا در فرصت مناسب ادامه مطلب را بخوانيد. اين اسکنر که بسيار سبک است، يک صفحه مجله يا کارت ويزيت يا هر آنچه را که مورد نظرتان باشد، اسکن مي‌کند.
با يک بار شارژ اين اسکنر، مي‌توانيد 300 صفحه را اسکن و اين اطلاعات را به يک گوشي هوشمند منتقل کنيد.
*ياس*
اسکنر ما از اين هم کوچيکتره
*ياس*
اوهوم. باتري قلمي هم ميخوره. با يه رم ميکرو
+ در چين يک معلم اجازه مي دهد دانش آموزان به مدت 20 دقيقه در کلاس بخوابند تا بهتر ياد بگيرند.
*ياس*
يعني تو اين شرايط خوابشون ميبره؟
وا!!!خب شايد خوابشون نبره:D اصلا کيفش به اينه که موقع حرف زدن معلم بخوابي:D
همه 7 نظر
آره :D عزيزمي شيرازي جان:) واقعا...
واقعا
چه باحال وليييييييييي چرا شهر ما نداره
آره متاسفانه فقط يه سري شهرا دارن...
+ لنزهاي تلسکوپي: محققان به تازگي به لنز هاي جالبي دست پيدا کرده اند که ميتواند چشمان را به تلسکوپ تبديل کند. اين لنزها قابليت آن را دارند که با فشار دادن صورت به حالت زوم رفته يا از آن خارج شوند. اين لنزها تا 2 سال آينده نهايي شده و ممکن است وارد بازار مردم عادي شود.
+ شايد براي عده‌اي تماشاي خيابان و خانه خود از آسمان بسيار جذاب باشد. سايت showmystreet.com اين کار به سادگي براي شما انجام مي‌دهد. کاربر بعد از ورود به اين درگاه بايد اسم خيابان مورد نظرش را وارد کند البته بهتر است براي پايين آوردن خطاي کار اسم شهر را نيز به همراه اسم خيابان وارد کرد. بعد از فشار دادن دکمه اينتر، سايت شروع به جست‌وجو برروي نقشه‌هاي گوگل مي‌کند تا محل مورد نظر کاربر را نشان دهد.


کاربر بعد از ورود به اين درگاه بايد اسم خيابان مورد نظرش را وارد کند البته بهتر است براي پايين آوردن خطاي کار اسم شهر را نيز به همراه اسم خيابان وارد کرد. بعد از فشار دادن دکمه اينتر، سايت شروع به جست‌وجو برروي نقشه‌هاي گوگل مي‌کند تا محل مورد نظر کاربر را نشان دهد.
اين سرويس مبتني بر نقشه‌هاي آنلاين گوگل بوده و کاربران ايراني هم مي‌توانند از آن استفاده کنند. البته بايد به اين نکته اشاره کرد که نرم افزارهايي با همين کاربري برروي گوشي‌هاي موبايل ارائه شده‌اند که محل دقيق زندگي يا محل خود کاربر را به صورت زنده به او نمايش مي‌دهند.
+ *تصاوير نقشه ناسا از گرماي زمين طي 130 سال* به طور متوسط اين نقشه نشان دهنده ميزان افزايش دماي زمين طي 130 سال گذشته است. بسياري از گرمترين سالهاي ثبت شده در سالهاي اخير رخ داده اند و در سالهاي نزديک به امسال ميزان لکه هاي نارنجي و قرمز بيشتر شده اند که اين امر نشان دهنده دماي هوايي بالاتر از حد متوسط در سطح جهان است.


گرمايش جهاني اخيرا روي سياره ما تأثيرگذار بوده است، درحالي که بسياري از دانشمندان اقليمي شرايط اغراق شده اي چون بخار شدن کامل تمام اقيانوسها را براي اين وضعيت مطرح مي کنند، باز هم نمي توان تغييرات کنوني را ناديده گرفت.
اون کشوره که تو امريکاي جنوبيه اسمش چيه؟!!پاشيم بريم اونجا:D
همه 5 نظر
*ياس*
اينو ديدم گرمم شد:دي
+ مقر منحصربفرد گوگل به روايت تصوير


ساعت ویکتوریا
گروه فناوري ها و اطلاعات جديد
vertical_align_top