شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
بنا به اهميت هنر و حضور آن در زندگي روز مره و علاقه خيل عظيمي از ايرانيان به مقوله سينما اين اتاق براي تبادل نظر کاربران محترم پارسي بلاگ در رابطه با هنر هفتم ايجاد و همواره بحث هايي حول محور سينما و تلويزيون در آن جريان دارد . حضور شما دوستان فرهيخته در اتاق پرده سينما باعث شکوفايي اتاق و به جريان افتادن بحث هاي داغ و حرفه اي خواهدشد . انتظار مطالب چالش برانگيز شما را در مورد فيلم و سينما خوهيم کشيد.

پيام‌هاي اتاق

تسبیح دیجیتال
+ فيلم ضد ايراني *شرايط* اين فيلم اگرچه جدي و مصمم است، اما تصويري خلاف واقع از آنچه که در کشورمان وجود دارد ارائه کرده است. فيلم مغلطه ايي است از انواع و اقسام مشکلات که همه آنها در يکجا جمع شده اند. دين و مذهب، همجنسگرايي، سرکوب، آزادي و موضوعاتي از اين دست، در فيلم «شرايط» به شکل کاملاً مضحک و ناشيانه ايي مورد بررسي قرار گرفته است.
*BEHDAD*
92/10/23
شرايط درباره دختري به نام عاطفه و دوست صميمي اش شيرين که عاشق جشن هاي شبانه و رقص و مشروب هستند. پس از مدتي اين 2 در مي يابند که احساساتشان کمي فراتر از 2 دوست معمولي است و به همين جهت به همجنس بازي روي مي آورند.
اين فيلم اصلا هيچ شباهتي به وضعيت جامعه ايران نداره و در اين فيلم سعي شده به يک سري از مقدسات اسلام مثل نماز ، حجاب و ازدواج توهين کند وآنها را بي ارزش نشان دهد
فيلم چرت ومزخرفيه ...که به همه چي توهين شده:(
دقيقا
يکي از بد ساخت ترين فيلم هاي که ديدم .اصلا معلوم نبود فيلمه يا فقط جاي براي بيان عقدهاي کارگردان
*BEHDAD*
من حرف دوستان را قبول مدارم اينگها گوشهاي از زمدگي ايرانيست که من با چشم خود ديده ام مجالس رقص کلوبهاي مخفي
*BEHDAD*
امنيت نداشتن دختران درموقع سواري در ماشين
*BEHDAD*
موارد امنيتي را نميدانم
تسبیح دیجیتال
گروه فيلم و سينما
vertical_align_top