شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ #معرفي_کتاب *راض ِبابا* «راضِ بابا» روايت شخصيت دختري نوجوان است. دختري که تمام تلاشش را به کار مي‌بندد تا در زندگي اول باشد. در شانزدهمين بهار عمرش حادثهاي رخ ميدهد و او را در رسيدن به خواستهاش کمک ميکند؛ انفجاري که در سال 1387 در حسينيه سيدالشهداي شيراز رخ داده و نقطه اوج زندگي او را رقم مي‌زند.
my writings
103/1/17
شهيد راضيه کشاورز 11 شهريور 1371 در ظهر گرم تابستاني هم‌زمان با نواي اذان ظهر در مرودشت شيراز به دنيا آمد. والدينش به خاطر ارادتي که به خانم فاطمه زهرا (سلام الله عليها) داشتند نام راضيه را برايش برگزيدند.
روزها يکي پس از ديگري سپري مي‌شدند. راضيه بزرگتر مي‌شد و با وجودش شور و نشاط مضاعفي به خانه مي‌بخشيد. از همان کودکي روحيه‌اي شاداب و پرشور و نشاط داشت و لطافت و مهرباني‌اش به وضوح در برخورد با اطرافيان آشکار بود. راضيه تا قبل از بهار 16 سالگيش موقعيت هاي چشمگيري را در زمينه ورزش کاراته، مسابقات قرآن و درس و تحصيل کسب کرد.
کشاورز از انفجار در حسينه سيدالشهداء عليه السلام شيراز 18 روز در کما مي‌رود و سرانجام در سن 16 سالگي به شهادت مي‌رسد. جالب آنکه وي در فروردين‌ماه سال 1387 بعد از آنکه از زيارت بارگاه امام رضا(ع) به شهرش بازگشت، آرزويش برآورده شد و بر اثر انفجار بمب در حسينيه کانون فرهنگي رهپويان وصال شيراز توسط عوامل تروريستي و بعد از تحمل 18 روز درد و رنج ناشي از جراحت به جمع شهيدان اين حادثه پيوست.
*از وقتي به خانه نيامده بود،خيلي احساس تنهايي مي کردم.هيچ کس نمي توانست مثل راضيه جاي خالي همه را برايم پر کند.روزهايي را به خاطر مي آوردم که با اقوام به تفريح مي رفتيم.
راضيه بعد از بازي کردن با دخترها،به سراغ من که پسر هم سن خودم توي آن جمع نداشتم،مي آمد و شروع مي کرديم به بازي هايي که من دوست داشتم.توپ بازي،بالارفتن از درخت، و ... با من مثل يک پسر رفتار مي کرد و حتي گاهي شجاع تر از من هم مي شد..صفحه 77
*راض بابا/انتشارات شهيد کاظمي/120 صفحه*
اگر خواستين کتاب رو اينترنتي بخرين از طريق اين لينک 10 هزار تومان توي خريد کتاب تخفيف ميگيريد :)
https://basalam.com/samed_ketab/product/90468?ref=ym4a
http://khckdk.parsiblog.com/Old/Feeds/ چه خوبه:) تاحالا ازين تخفيفيا نگرفتم
* کميل *
هر کتابي که ايشون معرفي مي کنند بخريد ، خود من بيشترش رو خريدم و استفاده کردم ، البته جز خداحافظ سالار B-)
{a h=khckdk}غزل صداقت{/a} دمت گرم امروز دعبل و زلفا و انسان 250 ساله رم سفارش دادم ^_^
http://maysan.parsiblog.com/Old/Feeds/ بگير خيلي کيف ميده=)
http://hizbolah.parsiblog.com/Old/Feeds/ خداحافظ سالار رو نخوندين يا خوب نبود؟
http://maysan.parsiblog.com/Old/Feeds/ بعد اون دوتا بخون :دي
* کميل *
{a h=khckdk}غزل صداقت{/a} ديدم راويش خانمه نگرفتم :-|
http://hizbolah.parsiblog.com/Old/Feeds/ عجب :ا
چراغ جادو
غزل صداقت
رتبه 36
68 برگزیده
3929 دوست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top