شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

آموزش پیرایش مردانه اورجینال
+ [تلگرام] *شهيدي که پايه گذار حشدالشعبي عراق شد.* سرلشکر شهيد اسماعيل دقايقي کسي است که پايه گذار فرهنگ بسيجي درميان مردم عراق است. شايد خيلي ها ندانند، اما يکي از قدرتمندترين سازمان‌هاي جهادي عراق که امروزه به مصاف تروريست هاي حرامي داعش رفته است و در واقع اين شهيد را بايد مبدع فرهنگ بسيجي در ميان عراقي ها ناميد. همان چيزي که به عنوان حشد الشعبي در ميان عراقي ها نام گرفته است. اسماعيل دقايقي هنگامي که فرماندهي«تيپ بدر» را پذيرفت،گردان هاي توابين و احرار را از ميان اسيران عراقي تشکيل داده و لشکر بدر را بنا نهاد. آنها به رغم آنکه اسير بودند، با علاقه و اشتياق در اين لشکر با ارتشي که خودشان سال‌ها در آن ارتش بودند، مي‌جنگيدند و بسياري از آنها هم به شهادت رسيدند و حالا بسياري از تربيت شدگان شهيد دقايقي امروز به ياد او سازمان بدر را که در عراق با داعش جنگيد ، پايه گذاري کرده اند. شهيد گرانقدر ابو مهدي المهندس از جمله شاگردان شهيد دقايقي و معاون ايشان در لشکر بدر بود..... ديماه سي و سومين سالگرد شهادت سرلشکر شهيد اسماعيل دقايقي گراميباد.
??شهيد دقايقي مجاهدين عراقي را چگونه فرماندهي مي‌کرد؟دقايقي براي سازماندهي و اداره اين لشکر زحمات زيادي کشيد. ياد گرفتن کامل زبان عربي، آموختن ويژگي‌ها و فرهنگ عراقي‌ها، و درک تفاوت‌هاي ناشي از تفاوت فرهنگ و بينش نيروهاي مجاهدين عراقي و اسراي عراقي جزو سختي‌هاي کار فرماندهي تيپ بدر بود. اسماعيل دقايقي درسال ‌1333 هجري شمسي در بهبهان به دنيا آمد.
روح و روان اسماعيل در اين کانون که ارزش‌هاي اسلامي در آن به خوبي مشهود بود پرورش يافت و زمينه‌اي براي شخصيت والاي آينده او شد. اين خانواده با توجه به مشکلاتي که داشتند، مجبور شدند به «آغاجاري» مهاجرت و با پايبندي به اصول انساني و اسلامي، در آن شهر زندگي کنند... سردار اسماعيل دقايقي روز 28 دي ماه سال 1365 در «عمليات کربلاي 5» به شهادت رسيد.
عجبببب
{a h=mamanenini}سايه سادات ?{/a} @};-
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top