شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
+ [تلگرام] *پيام امروز* بصيرت واژه بسيط و عميقي است که رسيدن به عمق آن، جاني نوشيده به نور عقل و حق پرستي مي طلبد. دوست همبلاگي عزيز: وظيفه من و تو، قدم زدن فقط در اين محيط که اغلب اون دوستان فرهيخته و درد آشناي دين، هستند، نيست... يک قدم تا شهر اينستاگرام هم بريم خوبه، ببين چه افراد به ظاهر وطن پرست و هنرمند، بلندگوي غرب و جهالتند و از اشتباهات عذرخواسته شده و البته دغدغه همه مردم ايران، کوه ميسازند و سمپاشي مي کنند، اما تسليث بخاطر سردار ايثار و مقاومت و وطن دوست، راه نفسشان را بسته و خفقان گرفته اند. وظيفه من و تو اگر دغدغه منديم و درد وطن و جهاد داريم، اينه که پستهاي ظلمتکده اينستا رو با روش خودشون و البته با روشنگري بحق و صحيح، بهم بريزيم و ضدش عمل کنيم.
سلام، با تسليت اين ضايعه دردناک به شما و ملت ايران و همه بازماندگان اين حادثه، دوما با احترام به شما، بدون شک اين ضايعه درد ناکه و مطلب بنده اشاره کلي به جو سازيهاي دنياي مجازي بابت اين حوادث هست و
موضوع فيد با موضوع شما متفاوته. سوما ما بهمون اعلام شده خطاي انساني عامل اين خادثه تلخ بوده و ع «رخواهي رسمي شده و کسي کف نزده که شما مي فرماييد واقع بين باشيم. چهارما اگر امريکا اين کارو کرده بود و ثابت ميشد غير عمد بوده، قطعا مي پذيرفتيم. دوست کرامي اين خطا با ماجراي عمدي و جنايتکارانه امريکا در _قوط ايرباس کاملا متفاوته، که دست اندرکاران اپن جنايت، مدال افتخار و تشويق رسمي شدند
چه کسي گفته اين حطا هيچ ايرادي نداره؟ رهبر در يک روز دو بار اظهار تأسف کردن و پيام دادن و مسئولين رو وادار به شفافيت و صداقت کردند، همه مسئولين هم عذرخواهي کردن و ناراحتند، ما دنبال چي هستيم؟ بنظرتون اتفاق جلوي دانشگاه اميرکبير خوبه تکرار بشه؟ مواظب مطالب باشيم البته که مصيبت بزرگي رو تحمل مي کنيم اما مبادا با اين نوع صحبتها دشمن رو خوشحال کنيم و واقعه شهادت سردار رو سرد کنند در دل مردم.
دوست عزيز مطلب شما با موضوع فيد در ارتباط نيست.
نه عذرخواهي چرا، خواهش ميکنم. حرفهاتون هم پاک نشه خوبه. هر کسي عقيده اي داره و شما هم محترمانه گفتيد و من هم ممنونم. منظورم از اينکه مطالبتون مرتبط نيست چون فضاي مطالبم با مطلب شما متفاوته و ممکنه حرفهاتون بجاي خودش بررسي نشه.
@};-@};-@};-
{a h=yajaavad}انديشه نگار{/a} @};-@};-
درود به شما
{a h=khaanedekhamoosh}شهيد هادي{/a} پاينده باشيد.
*خاطره*
احسنت
{a h=khanoomtala}خاطره{/a} احسنت به وجودتون
جانا سخن از زبان ما ميگويي
{a h=maysan}در انتظار آفتاب{/a} @};-@};-
{a h=SHABshekan0313}?افروز بانو{/a} امريکا قبلا زده عذر خواهي هم نکرده . خيليا زدن و صداشو در نياوردن . کسي نگفته که اين اشتباه چيز بزرگي نبود. بزرگ بود . تلخ بود سخت بود اما قابل بخششه . همونجور که اگه خودمون يا عزيزانمون کسي رو غير عمد بزنه و کشته بشه انتظار بخشش داريم و ختم ماجرا ......
{a h=SHABshekan0313}?افروز بانو{/a} حرف اينه که آب به آسياب دشمن ريختن در اين زمان درست نيست . کوبيدن سپاه درست نيست . خطاي يک نفر رو به پاي يه مجموعه دونستن درست نيست . چشم بستن روي تمام خوبي هاي سپاه و بولد کردن يه خطا درست نيست
{a h=mamanenini}سايه سادات ?{/a} احسنت
{a h=golvaje77}شبستان نور{/a} =)@};-
سلام بر تمامي،بزرگواران .خيلي وقت ندارم اما لازم دونستم در اين مورد مطالبي رو عرض کنم.
1 موقعيت حغرافيايي فرودگاه حضرت امام طوريست که هر هواپيمايي پس از برخواستن بايد به سمت چپ گردش کرده و تغيين مسير نمايد . اين هواپيما گردش براست داشت .!!! يغتي دقيقا روي مراکز حساس و صنايع موشکي سپاه .همانجايي که شهيد تهراني مقدم به شهادت رسيد .
2 گردش،به سمت راست يعني رفتن به طرف ارتفاعات شمال تهران و کرج که در هوانوردي عاقلانه نيست اونم در هنگام اوج گرفتن
3 و اينکه فيلمي منتشر شده که قبل از اصابت موشک به هواپيما شروع به فيلمبرداري شده مگه خبر داشته که اون موقع صبح قراره موشکي به هواپيما برخوردد کنه که قبل از اصابت شروع به فيلمفرداري شده؟
و در پايان نظر شخصي اينجانب اينه که بايد از افراد برج مراقبت و مسئولين پروازي فرودگاه که اون زمان حساس اجازه پرواز و دادن مسير اشتباه به خلبان بازجويي بشه تا يقين حاصل بشه اون هوا پيما طعمه قرار داده نشده !!!!..و کاش خلبان زنده بود تا ازش ميپرسيدن خودش مسير تغيين کرده يا مسير رو بهش گفتن !!!!مسيري که در اون زمان حساس و درست روي صنايع نظامي سپاه قرار گرفته ..
نظر بنده اينه که نفوذي هايي وجود دارن که احتمال داره اون هوا پيما رو طعمه قرار بدن تا شاهکار سپاه در موشک باران پايگاه دشمن در صدر خبرها قرار نگيره . و اين جنايت وحشيانه از کسي بر نمباد جز خود دشمن ..
و يک سوال از دوستان براي تفکر و تامل . چطور ما ميتونيم با جنگ الکترونيک در سيستم راداري دشمن در پايگاه عين الا سد خلل ايجاد کتيم اما دشمن نمبتونه در سيستم راداري اون هواپيما و يا فرودگاه ما اينکارو کنه؟
{a h=gavooni}محمد جواد س{/a} سلام و عرض ادب و خيرمقدم بزرگوار، ممنون از حضورتون، خدا خيرتون بده. مطالبتون کاملا متين ست و قابل ت?مل.
{a h=mamanenini}سايه سادات ?{/a} باريکلا..هزار احسنت به شما
{a h=gavooni}محمد جواد س{/a} درود خدا بر شما گرانقدر
درب کنسرو بازکن برقی
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top