شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

آموزش پیرایش مردانه اورجینال
قلم رنجه
زماني که مشايي از «دوستي با مردم اسرائيل» سخن گفت، دوستاني که اين جانب را شاغل در نهاد رياست جمهوري مي‏دانستند، تماس مي‏گرفتند و مي‏پرسيدند که جواب منتقدين را چه بدهيم؟ بنده مي‏گفتم:«هيچي، بگوييد حرف غلطي است و حمايت دکتر از مشايي نيز اشتباه است».
قلم رنجه
بگذريم که برخي دوستان بنا به عشق و ارادت به دولت اصولگرا، افسانه‏ها ساختند و حتي مواضع مشايي را در چارچوب يک «طرح فريب» معرفي کردند که بنده همواره با اين توجيه مقابله کرده‏ام.
قلم رنجه
زمان گذشت مقام معظم رهبري فرمودند حرف مشايي غلط بوده است. بار ديگر رهبر معظم انقلاب در نامه‏اي از دکتر احمدي نژاد خواستند که مشايي در جايگاه معاون اولي قرار نگيرد. اين نامه با تأخير و بدون رعايت ادب ولايتمداري پاسخ داده شد و نهايتا شبح مشايي در نهاد رياست جمهوري سايه افکند.
قلم رنجه
افاضات عجيب و غريب مشايي - که به عقيده نگارنده خاستگاه آن منيّت و نفسانيّت است - همچنان ادامه دارد و اکنون به نقطه‏اي حساس (مکتب ايراني) رسيده است و بازخورد اين افاضات ، متفاوت و جالب توجه است:
قلم رنجه
* از يک طرف منافقين ملّي – مذهبي هستند که خيلي پيشتر اين عقيده انحرافي را داشته‏اند. ايشان هيچگاه امثال مشايي را به درون خود راه نمي‏دهند و حتي او را باور نيز نمي‏کنند، اما نمي‏توانند خوش‏حالي خود را مخفي کنند که يکي بيخ گوش احمدي نژاد پيدا شده و اصول دين غربي آنها را تکرار مي‏کند.
قلم رنجه
* يک طرف نيز طاغوتيان و ضدانقلاب خارج از کشور هستند، که حال و روزشان زياد با منافقين ملي – مذهبي داخل کشور تفاوتي ندارد.
قلم رنجه
* علماي اعلام و مقام‏هاي برجسته ديني سکوت را جايز ندانسته‏اند و تمام قد در برابر اين انحراف موضع گرفته‏اند و مصرانه از دکتر احمدي نژاد خواسته‏اند که اين بلندگوي التقاط را خاموش سازد. حتي آيت الله مصباح يزدي که دوست و دشمن وي را حامي شماره يک احمدي نژاد مي‏شناسند، در اين زمينه کوتاه نيامده است و مشايي را محکوم کرده است.
قلم رنجه
* طرف ديگر ماجرا نخبگان سياسي اصولگرا هستند. اين دسته ضمن محکوم کردن مشايي و باطل دانستن آراي اعتقادي او، اما بسيار مواظبت مي‏کنند که به نوعي نظر ندهند که باعث تضعيف جريان اصولگرايي شود.
قلم رنجه
* اقليت سياسي کشور به اضافه‏ي جريان انحرافي اصولگرايي نيز در اين معرکه صرفاً در پي عقده گشايي هستند، اما از آنجا که عده‏اي ندارند و مورد توجه مردم نيستند، تحرک ايشان به حساب نمي‏آيد.
قلم رنجه
* طرف اصلي ماجرا اما مردم هستند. شعور جمعي مردم همواره دوست را از دشمن، خدمتگزار را از منافق و حق را از باطل تشخيص داده است. مردم نه قسم نابه جاي حضرت عباس را باور مي‏کنند، نه به صغرا کبراي سياستمداران توجه مي‏کنند (حتي اگر شخص رئيس جمهور باشد) و نه کاري دارند که در بوق و کرناي معاندين و مخالفين نظام مقدس جمهوري اسلامي چه مي‏گذرد. ...
قلم رنجه
...ملت شريف ايران فقط گوش و هوش به بيانات و مواضع رهبر معظم انقلاب دارند و با تمام قوا و با شور و شعور در برابر ناخالصي‌ها موضع مي‏گيرند.
قلم رنجه
اين چنين است که بنده پيش بيني مي‏کنم اگر در مواضع التقاطي مشايي تغيير مثبتي رخ ندهد و يا اگر رئيس جمهور مکتبي، مشايي را سرجايش ننشاند، در آينده نزديک شعار «مرگ بر مشايي» در اجتماعات ملت شهيدپرور ايران طنين انداز شود.
قلم رنجه
پ.ن: لازم است تأکيد کنم که اگر باز هم به عقب برگرديم و بنا باشد در انتخابات رياست جمهوري شرکت کنيم، اين جانب همچنان با اطمينان به دکتر احمدي نژاد رأي خواهم داد. درست که دکتر اشتباهاتي دارد، اما مشي اصولگرايانه وي و ولايتمداري او نمونه است. دکتر به کساني که علناً افکار غربي دارند و در برابر نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت مطلقه فقيه موضع مي‏‏گيرند، شرف دارد. ...
قلم رنجه
... همچنان معتقدم ادامه گفتمان انقلاب اسلامي و راه شهيدان و حضرت امام(ره) با رياست جمهوري دکتر احمدي نژاد ميّسر است و خطاهاي دکتر اولاً قابل جبران است و ثانياً در برابر امتيازات مثبت او عددي نيست.
قلم رنجه
((( اينجا مطلب وبلاگ تموم شده.))) http://namahramane.blogsky.com/1389/05/25/post-180
درب کنسرو بازکن برقی
قلم رنجه
رتبه 0
0 برگزیده
40 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
قلم رنجه عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top