شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ غروبت چنان دلگيرم کرد که دلخوش به فانوسم :(
يکي از ارکان انقلاب و نظام بودند و دشمنان نظام با شعار حب ولايت, بدترين لطمات را به نظام و ولايت وارد کرده اند. همانهايي که امام ره هشدار دادند که مبادا در نظام, اين افراد نقش ايفا کنند اما متاسفانه اين سياهي لشگرهاي انقلاب, چندسالي ورود کردند و موجب شکاف و انشقاق ميان سوپرمن هاي انقلاب شدند.
در اوج محبوبيت با ملت بزرگ ايران وداع کرديد. در قلب ملت جاودانه شديد. دوست و دشمن به عظمت, درايت, ايثار, جوانمردي و اخلاقمداريه شما در سياست صحه گذاشتند و فقدانتان را ضايعه اي اسفناک خواندند.
يار اما و ياور رهبري, خار چشم دشمنان نظام و قوت قلب دوستداران نظام بوديد و در مقابل توهينها, تهمتها, تخريبها, هيچگاه لب نزديد و عظمت و بزرگي را که در وجودتان نهادينه بود را به همگان نشان داديد و همگان فهميدند که هاشمي حواب کسي را ميدهد که در حد خودش ميداند و آنها در حد شما نبودند.
{a h=apadana4}«خنده بازار»{/a} درمقابل حرفهاي بزرکان لبسته سخن نخواهم گفت خدارحمتش کند انچه مقام معظم رهبري گفتند ملاک است وبس
{a h=pershang}عارفانه هاي يک دوست{/a} بله خب. مگر رهبري جز خوبيه ايشون چيزي گفتن؟
سربازآقا
خدا رحمتش کنه ولي در اميدواري دشمن و حمايت از برخي افراد ناباب مثل حداقل دو فرزند ناخلفش مقصر بود، خدا از تقصيراتش بگذره
اگه مرادهاي ديگه معصوم هستن تا مام ايشونو لعن کنيم. خودتونم ميگيد فرزندان, فرزند هرچند ناخلف هم باشه, پاره ي تن انسانه, اگه آقازاده هاي ديگران همه سالمن و خطايي نداشته اند, تا فرزندان ايشونو دار بزنن. توي اينهمه سال مجاهدت و خدمت, يه حمايت از فرزندش کرده که شايد اونم بحق بوده, اونوقت ميگيد خدا از سر تقصيراتش بگذره, کدوم تقصيرات؟؟؟
اگه نابابهاي ديگه اي هستن بفرماييد کيان؟
سربازآقا
{a h=apadana4}«خنده بازار»{/a} در مسايل حاکميتي و افرادي در لول هاشمي اصلا فرمايش شما مقبول نيست. مگر مرحوم مشکيني يا مرحوم گيلاني بچه هاي خودشان را اعدام نکردند؟ مگر مرحوم خزعلي پسرش را عاق نکرد و از خودش نراند؟!
خب فرزندان هاشمي هم در زندان هستن. هر جرمي يه تاواني داره. شايد اون آقايون تاوانشون اعدام بوده و مهدي و فائزه هم زندان. پس کيفر کاراشونو دارن ميبينن, اين هم وظيفه ي سيستم قضاست نه هاشمي. پس از اين ناحيه خدشه اي ب هاشمي وارد نيست.
درد عزيزان چيزه ديگه ايه, از اصل مطلب بگيد
سلام عمو. استدعا ميکنم اولا اون کلمه لجن مال رو اصلاح کنيد. دوما من يادم نمياد اونروزها رو ولي اگه منطورتون اصلاح طلبان هستن, خب تو اصلاح طلبان آدماي بد کم نيستن. من مطمئنم هاشمي هميشه بدنبال تعريف صحيحي از ترکيب اسلام,دموکراسي و ايرانيت بودن. تو اين راه هم هيچکس به اندازه ايشون منطقي,علمي و با درايت عمل نکرد.
ايشون بهترين مشاور واسه امام و رهبري بودن. ايشون باعث و بانيه رهبريه آقا بودن که بهترين گزينه واسه رهبري هم خود آقا بودن و آقاي هاشمي اينجام بهترين خدمتو به نظام و انقلاب کردن.
هاشمي يک شخصيت يا شخص نبودن, ايشون يک تفکر بودن که همه ي ابعادو در بر ميگرفت.
هاشمي رو متهم به سوء استفاده از بيت المال, حمايت از سرمايه داران, مال اندوزي و.... ميکردن اما اکنون محرز شد که ايشون نه تنها چيزي به سرمايشون اضافه نشده بلکه کمترهم شده. ايشونو مخالف آزاديه بيان ميدونستن که در عمل ديديم که با موج حملاتي که طي چندين سال ب ايشون شد, يکبار زبان به توهين و تخريب ديگران نگشود.
سربازآقا
هاشمي متهم است راه ليبرالها و تجمل پرستها و دنيادوستان را به قدرت، باز و هموار کرد. تجمل پرستي مسوولان را نهادينه کرد. حيف و ميل و بازي با رانت و بيت المال را موجه کرد. دشمن را به ادامه مبارزه اش اميدوار کرد. ان شاالله که هدفش خيانت نبوده، فهمش ناقص بوده
سربازآقا
{a h=apadana4}«خنده بازار»{/a} تاوان مهدي هم اعدام بوده ولي با 15 سال سرشو هم آوردند. فائزه هر غلطي مي کند کسي با او کاري ندارد. عفت مرعشي زن هاشمي مي گويد انقلاب از زندانها شروع مي شود و اينو در بدرقه مهدي مي گويد!! / ساده نباشيم، حرام خورده هاي در مقابل نظام ايستاده منافق در فکر گول زدن من و شما هستند. در فکر مظلوم نماييند. مراقب باشيم کلاه سرمان نرود
{a h=rahrovelayat}سربازآقا{/a} عجب!!!
مهدي هاشمي جرمش چيبوده مگه؟
{a h=apadana4}«خنده بازار»{/a} توزيع اسلحه و پول بين اغتشاشگران فتنه 88/ که بعد فرار کرد به خارج و....
{a h=rahrovelayat}سربازآقا{/a} اينو واقعا نميدونستم اما نميشه به شلوغياي سال 88 از يک منظر نگاه کرد. درسته که عده اي مخالفين نظام هم اومدن تو صحنه و مقاصد خودشونو دنبال ميکردن ولي اغلب يک اعتراض خشک و خالي ب نتيجه داشتن
بله همينطوره. اکثرا در جريان مقاصد پشت پرده نبودند و براي همين تا متوجه شدند کنار کشيدند
{a h=rahrovelayat}سربازآقا{/a} و همينطور کسانيکه سران فتنه خوانده ميشوند. ايشان نيز بدنبال براندازي نبودند.
چراغ جادو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top