شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
بسم الله الرحمن الرحيم . پشتوانه همه کارهاي افراد عقايد و افکار آنان است. هيچ کاري از هيچ فردي صادر نمي شود مگر اينکه آن کار ناشي از اعتقادات وي است . نظر به اهميت ويژه اي که عقائد هر شخص زندگي وي و سرنوشت او دارد درين اتاق از همه عزيزاني که مايلند درباره اعتقادات خود بيشتر تحقيق کنند دعوت به گفتگو و تبادل نظر مينماييم تا در سايه بحث و تحقيق بيشتر درباره اعتقادات خود به زندگي مادي و معنوي خود نشاط و عمق بيشتري بدهيم.

پيام‌هاي اتاق

ساعت ویکتوریا
+ *يک سوال در يک کليپ وهابي مطلبي را ديدم که براي خودم سوال شد ايا امام علي ع دخترش ام گلثوم را به عمر داده با فرض اينکه عمر مادرش را به شهادت رسانده چگونه همچين چيزي وجود دارد ميخواستم نظر شما را هم بدونم؟*
سنجش
سلام. پاسخ مشروح رو در اين سايت مطالعه بفرمائيد.
سنجش
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?id=83&bank=maghalat&startrec=6
با عرض ادب و سلام !؟ متقابل
اين که قضيه خيلي پيچونده من جواب صريح مي خوام نه مقاله که هيچي ازش در نياد
سنجش
بنا بر نظر علامه تهراني رحمة الله عليه اين ازدواج صورت گرفته. ايشون روايتي رو نقل فرموده به اين مضمون که امام صادق عليه السلام : اين ازدواج به صورت غاصبانه و به زور انجام شد.
چرا سوال ؟ حالا کو تا ما امام عليو بشناسيم ! که با حضرت عمر هم چنين رفتاري داره ! مگر نشنيدين که ميگن : پدر زن پدر دومه ؟
اونوقت حضرت عمر در مقابل اين پدري کردن مولا چه کرد ؟ نه مثل بعد پيامبر ! بعد خودش پدر زنشو جانشين خودش کرد ! و نه تو شورا طوري مهره چيني کرد که پدر دومش راي بياره !
سنجش
ممنون از شما خانم مادرخانه...
سنجش
به نظر ميرسه اهل تسنن ميخوان بگن اين ازدواج و نظاير اون نشون ميده هيچ کدورتي بين اميرالمومنين عليه السلام و ساير خلفا نبوده ولي نقل تاريخ اونم توسط خود تاريخ نگاران اهل تسنن نشون ميده از همون اول ،بلکه در زمان خود رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم اين اختلافات وجود داشته، اما به صورت پنهان. وجود آيات زيادي که در تاييد اميرالمومنين عليه السلام نازل شده مويّد اين مطلبه.
ساعت ویکتوریا
گروه بحث آزاد درباره اعتقادات
vertical_align_top